söndag 24 augusti 2008

Veckan

Ja då var det bara att börja jobba. Vi var på kickoff/planeringskonferens på Klackbergsgården utanför Norberg onsdag och torsdag. Städade skrivbordet på fredagen för nu jäklar ska det bli ordning. Slipade kniven till gräsklipparen, tvättade två cykelkedjor innan jag åkte hem.



Så här ska en sommardag se ut!


Blev ingen 20 mil på lördagen, var bara jag som var intresserad av att trampa CK Distans näst sista ”runda”. Märks att det är långt till nästa PBP. Visst kunde man trampat den själv men med ny bansträckning vill jag ha någon att luta sig emot. Trampade Ängelsbergsrundan både lördag och söndag så jag fick mil ändå. På lördagen så kändes det stelt efter allt sittande i veckan. Söndagen var mer åt det slitna hållet.

Kolla vilket oduglig styre!
Ett förtydligande. Vill ha styret plant när man håller där uppe på handtagen och bocken i 45 grader. Men inte här, bocken är helt oanvändbar. Ställer jag styret så bocken blir bra så blir ovansidan helt lutande hemsk. Händerna glider ner och det blir jobbigt. Gärna tips på styren som är plana och 45 grader i bocken, gärna med ergo "knöl" i bocken!

Inga kommentarer: