fredag 4 juni 2010

Fredag

Kompledig idag för vi var med klassen till Gröna Lund på onsdagen. Var med Svetstekniska föreningen som gästade Brantestig Svetsmaskinsservice i gårkväll, det bjöds på smörgåstårta så det stod härliga till. Så att ut och trampa ett par timmar är nog inte fel. Klädd i sommarmundering för att börja skaffa cykelsolbränna, var kallt i motvinden trots att solen sken. Genom mina lätt gula glasögon så såg jag sommarlandskapet som jag minns det från barndomen, härliga mustiga färger. Halva njutningen med cyklingen för mig är det jag ser och upplever under turen.
Bilderna är från Västerfärnebo





Kul att se en orm men det vore bättre om den levde...

2 kommentarer:

Tobbe Arnesson sa...

Mittbilden är inspirerande!

Ashley sa...

Thank you for fixing Fredde's car! :D

And thanks for creating Fredde! He's a very knowledgeable, great chap who's willing to share his experiences with others around the world on youtube :)

All the best from his friend in Cornwall, UK.

Ashley Cawley.