lördag 18 september 2010

R.I.P.

Kanske inte riktigt som rubriken säger men nästan, det man inte vill ha hemma får ofta avsluta i fritidshuset. Körde en tre år gammal kyl/frys till stugan det är sonen som vuxit ur den.


Det såg ut som en budgetbegravning, här utanför ICA i Kilafors.

Om kyl/frysen håller för 10 år till i kontinuerlig drift och nu blir det två månader om året i stugan, så om 60 år får den göra sista färden till Återbruket.

Hade ingen cykel med mig denna gång då jag åkte till stuga i Byberget, får ihop 32 mil på jobbpendling per vecka så det räcker tycker jag. Nästa helg ska jag åka till Borås över helgen, Anita ska jobba där. Om vädret blir bra så tar jag med cykeln dit.

Ingen cykel denna gång men det känns bra ändå...

2 kommentarer:

Tobbe Arnesson sa...

Grym solnedgång!

cykelbo sa...

Ibland blir det häftiga solnedgångar över sjön. Det är bäst att försöka fånga den på bild för skådespelet vara bara en stund.