söndag 8 juli 2012

Sverigetempot


Rubriken låter mer än vad det är, jag var funktionär. Var på en av två bemannade kontroller, jag i Lesjöfors. Stämplade, uppdaterade bloggen och väckte Lennart när det var dags att laga mat åt cyklisterna. http://sverigetempot.blogspot.se/
 
Var tre dygn på Esperantogården i Lesjöfors fortsatte sedan hemma, höll på nästan i en vecka.

 Hade cykeln med mig till Lesjöfors men upptäckte att man kunde komma flera vägar till mig för stämpling trots min hemsnickrade skylt. Annars kunde man cyklat och mött. Andra sidan så regnade till och från. 

Skulle var mekaniker också så jag hade bullat upp med verktyg. Men det enda jag behövde göra var att dra åt ett stag på en stänkskärm med en 8 mm nyckel. 

 Nu vilas det!

Lennart på Esperantogården och jag hann med lite utflykt också, åt dillkött på äldreboendet i Lesjöfors.

Tur att det stod dillkött på menyn för det smakade absolut ingenting. Stakars dom 23 som bodde där.


Förutom två fixie och en liggcykel så var nog Kari Martens cykel extremast.


Mannen som kom från Shimanos hemland hade stålram Tiagra 9 delat.

Båda kom i mål i Smygehuk!

Inga kommentarer: