söndag 6 april 2008

Lördag

Anita ger kurs hela helgen så jag är själv med Totte och Billy (Billy och jag hade pluggat ihop, Billy jobba på Domus och jag gick och stämpla.. enligt Gessle, men det är en bokhylla). Totte och jag har varit på mitt jobb justerat handbromsen och monterat sommarhjulen på bilen. Tur att man har hunden med sig det dök upp en securitasvakt som sa att larmet hade gått. Det var bara att be 9 kg hund (Totte) ställa den kvinnliga vakten som vägde absolut minst tio mer medans jag hämtade leget, men Totte blev mest kliad under hakan. Larma av måste man annars kan man inte komma in genom dörren. Spännande att jobba på ett ställe där allt kan hända. Efter denna pers med pistolen mot tinningen så blev det två timmars cykling mot kvällningen. Viktmässigt håller jag lite snålt, platsar in på 62-63 känner mig ganska nöjd men men under 60 vore inte illa men någon vakt kan jag nog inte bli.
Vanligen åker Totte i sin bur men när husse gnuggar dörrgångarna så hoppar man in och ser ut som det regnar.

Inga kommentarer: